יום שישי, 3 ביולי 2015

האם הדרום שוקם כדברי שופרות הממשל הזדוני?


זה המחיר של מלחמת"צוק איתן" תופסים מחסה על ריצפת הקניון והפחד הופך את המעיים ,ולממשל אין תקציב לממן את הטיפול הנפשי לא של הילדים הפגועים ולא של המבוגרים !!!

שבת שלום ובוקר טוב ישראל.
עיתוני ישראל שוב פועלים תחת ממשל עריץ ומפרסמים שקרים.
שנה אחרי מלחמת"צוק איתן" והתוצאה, אנחנו עומדים בפני איומים חמורים יותר דאעש בטווח ירי רקטות וכבר עושים  זאת . הדרום שרק מקרוב שיקם את ההריסות מוצא עצמו בהפגזות למרות כל ההבטחות הנבובות של הממשלה שהעשור האחרון לא יחזור על עצמו והנה כעבור שנה אותם ימים קשים ממשיכים כאילו לא קרה דבר..!!החמאס הגדיל יכולות שיקם מנהרות ,וכל זה במחיר הנורא מכל 67 חללים מיותרים .67 משפחות שכולות ,עשרות נכים ולא למדנו כלום. התפיסות שלנו קפאו ב-48 בהכרזה על הקמת המדינה..אותם דעות קדומות אותם פרשנויות הזויות ואותם תירוצים ..ומה? המלחמה הבאה בפתח ?!!! והשופרות המשועבדות לממשל מכריזים בקול גדול ניצחנו??!! אפילו את עצמנו לא ניצחנו...
האם באמת ישובי עוטף עזה שוקמו ?ממש לא !!רק בימים אלה התבשרנו על עצירת המימון בטיפול הנפשי של ילדי עוטף עזה .תושבי עוטף עזה עדיין חיים בטראומה ובפחד יום יומי. ולנו יש מה להגיד להם !! אך איננו מעיזים להגיד זאת לחרדים על תקציבי הענק שהם סוחטים מהממשל העלוב שלנו שאיננו יודע להבדיל בין חור באדמה לחור בתחת .אבל לדידם יותר חשוב לשבת על כיסא המלך מאשר לשקם את ילדי ותושבי הדרום המשמשים חומת מגן למדינה שאיננה ראויה לכך..

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה